Monday, August 15, 2005

Fotos

Ahir vespre vaig estar tota l'estona tirant fotos a la desfilada de carrosses d'Alaior. Les fotos em proveixen de motius pictòrics, són un petit magatzem quan les motivacions no transiten a la frenètica lentitud que voldríem. Quan vaig haver de resoldre el dilema de la professió, com que en aquells moments, el catàleg d'oficis era molt reduït vaig haver d'apuntar-me en l'epígraf professional de fotògraf o decorador: sempre em vaig considerar un intrús professional, però, davant la hisenda pública calia tenir els papers ben estirats... Uns anys després es va constituir l'Iae i es va redifinir molt millor l'epígraf econòmico-professional. Idò ara, assessorat per algun amic expert en la matèria tributària, m'he passat a l'epígraf dels emblanquinadors, aquells que pinten tota mena de parets, i a més, quan pens que aquell era l'ofici del Noi del Sucre, redei, em puja la moral.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home