Friday, September 09, 2005

Pitiüsses

Vaig venir a principis de setembre per només fer una estada d'uns pocs dies, altrament, m'hi estaré unes setmanes: estic bé i no em moc... Haver de treballar sense la formalitat de mantenir uns horaris, sense compromisos comercials, etc. és un d'aquests avantatges que comporta aquest ofici de pintor: ningú no m'espera a Longomare, i a més, tenc els comptes bancaris sanetjats, és a dir, sense nombres vermells i puc anar tirant una temporada sense haver de fer res de res, la qual cosa no crec que aconseguesqui: acompanyat den Ponsetí he anat a comprar teles en petit format i ell m'ha deixat les seves pintures i pinzells... Tampoc crec que pinti gaire cosa, em costa de fer-ho quan no som al meu taller... Ara com ara, m'estic submergint en les vivències que varen materialitzar en aquesta illa persones que admir com Walter Benjamin o Emile Cioran...

2 Comments:

Blogger Jaqme said...

Tu hi vens i jo me n'he anat.
Com pots suportar tant de canvi?

11:23 AM  
Blogger Jaqme said...

Tanta destrucció.

11:23 AM  

Post a Comment

<< Home